Strony

piątek, 10 stycznia 2014

♥13 Top 5 moich ulubionych blogów w tym tygodniu!

Hej!
Jak Wam mijają pierwsze godziny weekendu? Mi bardzo dobrze, jestem wyspana i najedzona, więc mogę pisać! Jak zauważyliście, wchodzimy w tematykę "Top 5" postanowiłam zrobić taką serię, ponieważ pod ostatnią notką był spory odzew, więc pomyślałam, że takie notki będę się pojawiać częściej, napiszcie, czy spodobał Wam się pomysł, czy raczej wolicie jakieś inne posty ;).
 Dzisiaj zapraszam Wam na moich top 5 ulubionych blogów w tym tygodniu, dlatego, że dość często je podsyłacie. Jestem otwarta na wszelkie współprace z Wami, więc obserwacjami również mogę się wymieniać, mnie to osobiście nie razi, no jest mały wyjątek ("Hejka, super blog, zaobserwujesz?")
Sama tak nie robię, więc naprawdę dziewczyny, wiem, że wiele innych dziewczyn zraża się od razu do Waszego bloga po napisaniu takiego krótkiego zdania, sposobem kopiuj-wklej :).

Ale nie o tym dzisiejszy post, tylko o mojej super top 5 :).

Sara prowadzi bloga, jednak jej przygoda zaczęła się od youtube'a, jest mega pozytywna, zakręcona, kręci świetne filmiki, widać, że wkłada mnóstwo serca dla swoich widzów. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to koniecznie do niej zajrzyjcie! Dam również jej zdjęcie, bo może kojarzycie ją po prostu ze zdjęć :). Mam nadzieję, że Sara się nie obrazi. 
Asia - 13 letnia dziewczyna, która ma mnóstwo wspaniałych notek o organizacji, planach itd. na prawdę widać, że się do tego przykładasz i traktujesz "sprawę" na poważnie. Uwielbiam czytać Twoje notki, bo są proste, bez zbędnych opisów itd.
Kolejna genialna dziewczyna, to Angelika, którą uwielbiam, ją również poznałam przez YT, natomiast imponuje mi swoją determinacją, miłością do swoich idoli, oraz marzeniami! Robi świetne notki, niestety długi czas nic już nie dodawała, jednak na YT jest stale :).
Następna dziewczyna to Noemi (wybacz, nie wiem jakie jest Twoje rzeczywiste imię) opisuje różne codzienne sprawy, ale w taki sposób, że mnie to w ogóle nie nudzi, robi fotorelacje różnych wyjść, mówi zarówno o kosmetykach, o modzie i o bardziej "przyziemnych" wydarzeniach. Jeśli jej jeszcze nie znacie, to zajrzyjcie na jej bloga :).
O tej dziewczynie na pewno słyszeliście! Magda bloguje już od lat, jest wprawioną "pisarką", ma niesamowity gust, uwielbiam jej stroje dnia, ale też pomysły na projekt wnętrz, w czym również jest świetna. Jest niezwykle barwną osobą, co chyba każdy widzi. Koniecznie musicie tam zajrzeć :).


I kochani, to już wszystko, napiszcie jakie są Wasze ulubione blogi, czy może znalazł się tutaj właśnie jeden z nich. Kolejność była przypadkowa i każda dziewczyna jest wyjątkowa. Do kolejnego!
Buziaki!

19 komentarzy:

  1. Super blog. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na: http://codziennosc-zdnianadzien.blogspot.com/ poście Liebster Award Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Na pewno zrobię odpowiedź na Twojego posta! Dziękuję :)

      Usuń
  2. o matko, jest mi przeogromnie miło :) wielkie dzięki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Nie ma za co, zasłużyłaś :)

      Usuń
  3. jeju świetny ten pościk , ja nigdy jeszcze nie wpadlam na taki pomysl , ale tb naprawde bardzo gratuluje tego postu , tak mnie on zainspirował , że nie wiem czy czasem nie zrobię tej samej notki oczywiście jeśli bym mogła :D Te blogerki które podałaś ja słyszałam tylko o tej ostaniej .Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, sama się strasznie ciesze, że tak Ci się spodobał ten post :).
      Pewnie, że możesz! Pisz śmiało :).
      Wpadnę na pewno:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O jeeeeeeeeeeeeeeeejku <3 Dziękuję, ja Ciebie też :*

      Usuń
  5. Uwielbiam zmianokooholiczke, ale głównie oglądam jej filmiki na yt :)
    Reszty blogerek nie znałam, ale zaraz chętnie wejdę na ich blogi :D
    Fajny pomysł na post ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, bo niestety rzadko dodaje posty,
      Strasznie się cieszę, że Ci się spodobał :).
      Na pewno wpadnę! :)

      Usuń
  6. Cudny blog. Czytam i nie mogę przestać :) Uwielbiam go. Postaram się wpadać częściej. Super post. Na pewno zainspirowałaś mnie do pisania kolejnych postów.. Pewnie zaraz sprawdzę blogi które zostały wytypowane na top 5. Pozdrawiam :) Jeżeli chcesz mnie odwiedzić to zapraszam do mnie http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Mnie również motywują takie komentarze do dalszego pisania.
      Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  7. Ja już mam plany na weekend :) Super blog, będę częściej zaglądać ;]

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chociaż jedna się znalazła :D :). Dziękuję :)
      buziaki!

      Usuń
  8. Masz świetny gust co do blogów :D
    dziewczyny sa naprawdę nie złe i pomysłowe ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    również masz świetnego blogaska :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na prawdę miło mi to słyszeć, że ktoś docenia moje "wypociny" :)
      buziaki!

      Usuń
  9. Blogi polecone przez Ciebie są bardzo fajne ;)
    Twój też jest świetny. Ciekawy i ładny :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :).
Zawsze się odwdzięczam :).