Strony

poniedziałek, 11 listopada 2013

Poznajmy się - tag "o mnie"

                                                                                 Hej! ♡

Na początek chciałabym zrobić tag, dlaczego?
Żebyście mogli mnie lepiej poznać od początku :). Może najpierw kilka słów ode mnie.
Przede wszystkim - dlaczego zaczęłam blogować? Tak po prostu, chciałam zacząć robić coś nowego, padło na bloga ; ). Tematyka bloga, tak jak już pisałam, trochę mody, kosmetyków, porad codziennych i na pewno znajdziecie tutaj coś o moim odchudzaniu :). To tak pokrótce. To zaczynamy!


1. Jak masz na imię?
Jak już pewnie wiecie, mam na imię Julia.

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 3 stycznia :D

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nic nie studiuję, chodzę do II gimnazjum, ale jak byłam jeszcze malutką dziewczynką zawsze chciałam być piosenkarką, tancerką i aktorką jednocześnie :D
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie, nie mam.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki, ale najczęściej jest to rap i pop.
6. Czy pracujesz?
Nie.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Zaufania, szczerości, miłości.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Przyjaciółki/ mamy :D
9. Ulubione jedzenie?
Kuchnia mojej mamy, robi najlepszą na świecie kuchnię Indyjską <3
10. Ulubiona część garderoby?
Myślę, że bluzki, lubię różne, pomysłowe, kolorowe bluuzki.
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam - chomika Daisy ; )

12. Ulubione miejsce?
Oczywiście dom~.
13. Czy masz drugie imię?
Tak, Gabriela haha :D
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Uwielbiam j.angielski i zajęcia artystyczne.
15. Ulubiony napój?
Sok pomarańczowy mniam :D
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
W tym momencie  ta, której właśnie słuchacie ; )
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Hmm... myślę, że dziewczynce dałabym na imię Patrycja, a chłopczykowi Kuba.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Uwielbiam jazdę konną i siatkę.
19. Ulubiona książka?
HP, Kwiaty na poddaszu, Dzieci z dworca zoo, polecam!
20. Ulubiony kolor?
Nie mam takiego.
21. Ulubione zwierzątko?
Chomik, oczywiście :D
22. Ulubione perfumy?
Playboy - Play it sexy <3
23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie Oczywiście :)
24. Czy skończyłaś liceum?
Nie, jestem jeszcze w gimnazjum ;d
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam w wielu krajach, nie będę teraz się rozpisywać, ale myślę, że pewną część świata na pewno zwiedziłam.
26. Czy mówisz w innych językach?
Mówię dobrze po angielsku.
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam, siostrę Oliwię.
28. Ulubiony sklep?
H&M
29. Ulubiona restauracja?
Indyjska - genesh :D
30. Czy lubisz szkołę?
Ze względu na ludzi, których poznałam - bardzo, a ze względu na codzienność, niekoniecznie.
31. Ulubiony youtuber?
Callmeblondieee wymiata!
32. Ulubiony film?
Aktualnie "Now Is Good"
33. Ulubiony program w telewizji?
Nie mam .
34. PC czy Mac?
MAC
35. Jaki masz telefon?
Samsung avilla br... ;/
36. Ile masz wzrostu?
Ostatnio, kiedy się mierzyłam miałam 167 cm :D.

Uff... dobrnęliśmy do końca! Mam nadzieję, że poznaliście mnie trochę lepiej. 
Zachęcam do komentowania, co mogę polepszyć, zmienić.
Buziaki! :)
                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :).
Zawsze się odwdzięczam :).