Strony

wtorek, 1 lipca 2014

Wróciłam! :)

Hej wszystkim! 
Postanowiłam wrócić do blogowania, nie pisałam prawie 5 miesięcy. Jest to dla mnie bardzo długi okres czasu i wiem, że mogłam wygospodarować to parę minut na napisanie posta, ale niestety miałam strasznie dużo nauki i nie za bardzo mi się chciało. Kto ma kalendarz, bądź też nie ten  wie, że zaczęły się wakacje! Dlatego też będę miała więcej czasu na pisanie notek. Być może zauważyliście, że zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że na lepsze. Mi osobiście bardzo się podoba i jest o niebo lepszy od poprzedniego. Jeśli chodzi o moje plany wakacyjne, to 8 czerwca wyjeżdżam na obóz, postaram się zrobić posty w zapasie, więc spokojnie, wracam 22, a potem myślę, że będę miała czas dla siebie i przyjaciół :).

Buziaki, Julia :)

3 komentarze:

  1. nie ma to jak wakacje i czas wolny:D gdyby tylko jeszcze pogoda dopisała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze wrocilas ;) Zdradze Ci, ze co jakis czas tu zagladalam z nadzieja, ze w koncu sie odezwiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że wróciłaś! Powodzenia ♥

    http://freshgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :).
Zawsze się odwdzięczam :).